Dreamcatcher + process video - Hip Kit Club

2016/06/02

Sziasztok! Már nagyon vártam a Hip Kit Club Májusi Kiteket, eszméletlen szép az egész. A májusi vágófájlok is szuperek (a honlapjukról regisztráció után letölthető egy részük). Amikor megláttam az Ashely Horton által tervezett kör és toll mintákat, rögtön egy álomfogó jutott eszembe. El is határoztam, amint megérkezik a kit ez lesz az első oldal, amit elkészítek. Most amúgy is nagy divatja van az álomfogónak, Sizzix vágókéstől kezdve, scrapbook kollekciókon keresztül, a divaton át mindenhol fellelhető idén.

Hi Everyone! I don't know what about you but when I saw the new Hip Kit Club May cut files I instantly knew I will make a dreamcatcher from Ashley's designs. I was working with the different May Kits.



A körhöz a HKC Exclusive – Meadowbrook Touch The Sky papírt használtam, a tollakhoz pedig HKC Exclusive – Meadowbrook – Lucy In The Sky színes háromszöges papírt. Egy tavaszi mezőt álmodtam meg az álomfogó köré. A virágok Illustrated Faith – She Blooms – Chipboard ívről és a HKC Exclusive – Meadowbrook – Kivágat csomagból valók. Szuperül passzolnak egymáshoz.

For the circle I used the HKC Exclusive – Meadowbrook Touch The Sky patterned paper and for the feathers the HKC Exclusive – Meadowbrook – Lucy In The Sky paper. I wanted to create a spring meadow look so I mixed the HKC Exclusive – Meadowbrook – Ephemera flowers with Illustrated Faith – She Blooms – Chipboard flowers. They perfectly fit together.



Amikor elkészültem kicsit üresnek éreztem az egészet így variáltam még a Jillibean Soup – Navy Blueberry matrica flitterekkel és feltöltöttem az egészet apró fa Jillibean Soup pillangókkal és tollakkal. A kommentet a körbe írtam, ez igazából Tasnádi Varga Éva: Alszik a rét altatójának első versszaka.

"Tavaszi szélben alszik a rét,
hold dédelgeti fák levelét.
Méh is elrakta kis kosarát,
sárga kabátot vesz fel a nád."

To fill up the empty spaces I added tiny Jillibean Soup – Healthy Hello Soup – Wood Veneer butterflies and feathers from the May Main Kit. I love the Jillibean Soup – Navy Blueberry Self Adhesive Sequins so I scattered few of them on the circle. Around the circle I wrote my journaling what is actually lullaby.


Videó is készült, azt itt nézheted meg:
I have a process video:



Felhasznált anyagok / Supplies:
Papírok / Papers: 
American Crafts White Cardstock
HKC Exclusive – Meadowbrook  Touch The Sky
HKC Exclusive – Meadowbrook – Lucy In The Sky

Díszítőelemek / Embellishments:
Faith Illustrated – She Blooms – Chipboard Icons
Faith Illustrated – Adam’s Mix Cute Clips
Faith Illustrated – She Blooms Enamel Hearts
HKC Exclusive – Meadowbrook – Navy Puffy Alphabet Stickers
HKC Exclusive – Meadowbrook – Ephemera
Jillibean Soup – Healthy Hello Soup – Wood Veneer
Jillibean Soup – Navy Blueberry Self Adhesive Sequins


Egyéb / Others:
Hip Kit Club May 2016 cut files designed by Ashely Horton
Silhouette Cameo

Köszönöm, hogy benéztél!
Thanks for stopping by!
Flóra


1 comment