Week in the life

2015/09/06


Together with some Hungarian scrapbookers we will start to document our lives for a week long. The original date set by Ali Edwards for many of us was not good, so we decided to postpone the event. For me, this will be the first Week in the Life project. I am very enthusiastic, especially because I will try to motivate a handful team. :-)
Over the weekend I made my album vase. I decorated a little gray folder outside and filled it with empty papers. Every day will get four sides. The embellishments are also ready. Last night I took a couple of tabs and labels from Silhouette Design Store and cut them out. I printed a couple of blank labels and covered some chipboards with gold foil.
I'm ready. And you? :)
###

Néhány magyar scrapbookossal karöltve a holnapi naptól kezdve dokumentáljuk az életünket egy héten keresztül. Az eredeti Ali Edwards által kitűzött időpont sokunknak nem volt jó, így döntöttünk az esemény elhalasztása mellett. Nekem ez lesz az első Week in the Life projektem, de nagyon lelkesen vágok bele, annál is inkább, mert magamra vállaltam egy maroknyi csapat motiválását. :-)
A hétvégén elkészítettem az albumom vázát. Egy olcsó kis szürke mappát kidekoráltam, belülről pedig megtöltöttem üres lapokkal. Terveim szerint minden napra négy oldal fog jutni, így a napok borítóját is előkészítettem. A díszítőelemek is harca készen. Tegnap este vettem a Silhouette Desing Store-ban pár taget, amiket kivágtam, valamint nyomtattam pár üres címkét és aranyfóliáztam chipboardokat.
Én készen állok. És Te? :)










Post a Comment