Scrapbooking, cardmaking and paper crafting

2016/07/10

Personalized planner kit

Sziasztok! Egy gyors posztban mutatom a legújabb planneres munkámat. Megrendelésre készítettem egy enyémhez hasonlót. Az alap egy Webster Page's M méretű menta planner volt. A belsőt három kollekció mixéből készítettem: Pinkfresh Studio Felicity, My Mind's Eye On trend 2 és My Story. Bevállalós voltam, így az aranyat és az ezüstöt is használtam, szerintem szuperül passzoltak egymáshoz. Nekem nagyon tetszik az eredmény, a készítést nagyon élveztem. Remélem a tulajdonos is örömét leli benne minden nap. :)

Ha szeretnél Te is hasonló planner kitet vedd fel velem a kapcsolatot e-mailben: pinkandpaper.flora@gmail.com .

###

Hi everyone! I just want to show you a new custom made planner set up. I created something similar like mine, but this time I mixed three collections: Pinkfresh Studio Felicity, My Mind's Eye On trend 2 és My Story. I gave it a go and also mixed gold and silver and my experience is that they fit together. ;-) I enjoyed to create it and I hope the owner will also like it.

If you would like to order your own personalized planner kit feel free to contact me at pinkandpaper.flora@gmail.com











Köszönöm, hogy benéztél!
Thanks for stopping by!
Flóra

No comments:

Post a Comment

Copyright @ Flóra Mónika Farkas. Blog Design by KotrynaBassDesign
**/