Minimal style Pocket Letters

2016/04/25

Sziasztok! A mai az első projektem, ami Creative Retreat Kittel készült. Ez most nem oldal, hanem egy Pocket Letters. Az egészet az Áprilisi Kithez tartozó ingyenesen letölthető és nyomtatható PL kártyák ihlették. Igen, itt ilyen is van minden hónapban. :) Nyomattam, majd méretre vágtam, hogy passzoljanak a kis tasakokba. 

Hi Everyone! What an exciting day! This is my very first post for the Creative Retreat blog. Today’s project is a pocket letter and was totally inspired by the April Kit digital printable pocket cards. You can download them here. I printed them out and cut them to fit the pockets.


A levélhez készítettem egy "övet", ami összetartja az egészet összehajtott állapotban. Ezt a kithez tartozó exkluzív bélyegzőkészlettel dekoráltam, valamint egy Creative Retreat chipboarddal és Shimelle gémkapoccsal. 

I made a “belt” to hold together the letter during shipping. I used the cute tiny air balloon stamp from the April 2016 stamp set and added a Creative Retreat exclusive die cut piece and a Shimelle paper clip with butterfly.


Az én stílusom nem ennyire minimál, de ez a kit és a kártyák arra inspiráltak, hogy ilyen letisztultra vegyem a figurát. Nagyon tetszik a kit pasztell palettája, ugyanakkor a Shimelle chipboardokkal fel lehet rázni és élénkíteni az összhatást

My style is not that minimal but these gorgeous embellishments and cards just inspire me keep everything so clean and tidy. I adore the pastel colors of the April Kit, so gentle and soft. But I love that you can shake up with the Shimelle Chipboard Stickers as they have more vivid colors.


A nyomtatható kártyák mellett készítettem néhányat én is. Ezekhez a bájos kis bélyegzőket használtam a kittel harmonizáló színekben. Nagyon szeretem a Pebbles mini betű matricák, ezekkel készítettem néhány feliratot. 

Beside the April Kit digital printable pocket cards I also added some DIY cards. For the base, I used plain white cardstock and stamped sentiments on it, flowers and air balloons. The small Pebbles Alpha Stickers were perfect to create personalized titles for the cards like the date.



A Pocket Letters nem a fényképekről szól és nem is gyakran használnak benne én most mégis belecsempésztem egy 2" méretűt. Ezt a kép az első személyes találkozásunkon készült Piroskával. :) Úgy gondolom ez még személyesebbé teszi a levelet. 

I know pocket letters usually don’t have photos but I decided to break the rules and added one about my Pen Pal friend and me. I think like this is even more personal.



Ti szoktatok levelezni? A Pocket Letters intézményét próbáltátok már? Ha érdekel, itt tudsz csatlakozni a magyar közösséghez, ahol minden infót megtalálsz erről az újfajta levelezésről és levelezőtársakat is találhatsz. 

Have you ever made pocket letters? It’s so much fun to make them, you definitely have to get a Pen Pal or two and start to print out the lovely Creative Retreat Pocket Cards. 

Köszönöm, hogy benéztél!
Thanks for stopping by!
Flóra

Post a Comment