Spring in my Mother's garden

2016/04/26

Sziasztok! A vasárnapi The Studio Challenges kihívás bevallom majdnem kifogott rajtam. Szinte egészen kétségbe estem, ugyanis a feladat fehér plusz egy szín használata volt. Az első perctől kezdve egyértelmű volt, hogy a rózsaszínt választom, de aztán elakadtam. A fényképhez nagyon ragaszkodtam. Nem régen készítettem Anyukám kertjében. Nagyon sok szép tavaszi virága van és hiányzik a látványa és az illatok. Ezért sokat jelent nekem ez az oldal. Sokáig rakosgattam az elemeket, napokon keresztül gondolkoztam... aztán a határidő szorítása és Anyával való tanácskozás meghozta a végeredményt. Magam is meglepődtem, mert nagyon megszerettem az oldalt.

Hi there! Last Sunday we have had a new challenge on The Studio Challenges blog. The theme is White with One - we want to see your white and one colour of your choice layouts. (We will allow a little bit of black in accents). Honestly I was struggling a lot with this one. From the first moment I know I will work with pink and with this photo. I took that shot in my Mother's garden few days ago. She has so many beautiful flowers, lots of different types. I really miss them and also the amazing sweet smell. So this layout means me a lot. I was thinking and made changes for several days but just the deadline helped. :D


A háttérnek egy Kaiser Craft ombre hatású papírt választottam (két darab 6"). Az ágak nagy részét Sizzix-el vágtam, az áttörtet Silhouettel. A spring felírat is vágógéppel készült. Minimális díszítést használtam, egy két matrica, enmale pötty, némi varrás és egy domináns pillangó. :)

For the background I used two 6" Kaiser Craft ombre paper. I cut out the branches with Sizzix and Silhouette. I didn't use lots of embellishment, just few stickers and enamel dots and of course stitching and a dominant butterfly. 




Remélem tetszik az oldalam. Szép tavaszi napokat kívánok!
I hope you like my layout! Have a beautiful spring day!

Felhasznált anyagok / Supplies:
Papírok / Papers:
American Crafts White Cardstock

Crate Paper – Maggie Holmes – Bloom – Flutter
Kaisercraft 
 All That Glitters  6.5 x 6.5 Paper Pad
Seven Paper – Goldie – Paper 01
Díszítőelemek / Embellishments:

Cocoa Vanilla Studio – Free Spirit – Puffy StickersDear Lizzy – Documentary – Puffy Stickers
Pinkfresh Studio    Felicity    Words and Phrases Stickers 
Pink Paislee  Bella Rouge – Die Cut
Seven Paper  Elliot   Words and Phrases Stickers 

Egyéb / Others:
Sizzix  Tim Holtz  Sizzlits Decorative Strip Die - Spring Greenery 659573
Sizzix - Big Shot Machine


Köszönöm, hogy benéztél!
Thanks for stopping by!
Flóra

1 comment