Öcsi the awesome - Hip Kit Club

2016/04/21

Sziasztok! Gondolom most nem árulok el nagy újdonságot, hogy nem szoktam fiús oldalakat készíteni. Na, de most ezt volt a feladat a Hip Kit Clubnál és amúgy is tartozok már Öcsinek egy (vagy sok)  oldallal, mert az nem ér, hogy mindig csak a tesóról készül valami. Legnagyobb meglepetésemre nem küszködtem vele, ez a sárga-kék kombináció most amúgy is nagyon tetszik. :)
A mi kis Öcsikénk a pofavágás nagymestere. Semmilyen fotón nem tud pókerarcot vágni és én már nem is bánom. Igazi kis egyéniség. Nem volt róla friss fotóm (az oldalakhoz pedig kell az anyag, ugyebár :D ) úgyhogy megfűztem egy fotózásra. Mondtam Neki gyere, hadd csináljak pár fotót rólad... aztán beindult a pofa cunami... pedig senki sem kérte. :D Ha már így alakult, akkor gyorsan fel is használtam a fotókat.

Hello! It's not a secret that I don't make boyish layouts. Probably this is one of my first. It was high time to dive in this project as it was a shame not to have any layouts about my nephew. I mainly use his sister's photos... you know pink and flowers... :D
So in the photo you can see my nephew. This is kind of grimace faces of him is totally normal. You don't have to request or anything, they are just happening. :D I love him so much. He is such a personality! 



Háttérnek Kim Watson által tervezett mintás papírt használtam, amit középen kettévágtam és az egyik felét megfordítottam. Nagyon sok kivágatot használtam Shimelle – Star Shine kollekcióból, ami az áprilisi Main Kitben található és az átlátszó matrica ívből, ami az áprilisi Embellishment Kitből való. A cím a Pinkfresh Studio – Life Noted áttetsző felírat csomagjából van. A Project Life Kitből szintén Shimelle címke matricákat és iratkapcsot használtam. A végén még néhány helyen feketével pacáztam. 

For the background I used this fun patterned paper designed by Kim Watson. I used a lots of Shimelle acetate embellishments from the April Main Kit. I also love the Pinkfresh Studio – Life Noted Acetate Words, this is what I used as my title (awesome). I added some Shimelle – Star Shine – Phrase & Alphabet Stickers and one cute paper clip from the April Project Life Kit. In the end I've just spattered with black paint. 



Köszönöm, hogy benéztél! 
Thanks for stopping by!
Flóra


Post a Comment