Öcsi the awesome - Hip Kit Club

4/21/2016 Flóra Mónika Farkas 0 Comments

Sziasztok! Gondolom most nem árulok el nagy újdonságot, hogy nem szoktam fiús oldalakat készíteni. Na, de most ezt volt a feladat a Hip Kit Clubnál és amúgy is tartozok már Öcsinek egy (vagy sok)  oldallal, mert az nem ér, hogy mindig csak a tesóról készül valami. Legnagyobb meglepetésemre nem küszködtem vele, ez a sárga-kék kombináció most amúgy is nagyon tetszik. :)
A mi kis Öcsikénk a pofavágás nagymestere. Semmilyen fotón nem tud pókerarcot vágni és én már nem is bánom. Igazi kis egyéniség. Nem volt róla friss fotóm (az oldalakhoz pedig kell az anyag, ugyebár :D ) úgyhogy megfűztem egy fotózásra. Mondtam Neki gyere, hadd csináljak pár fotót rólad... aztán beindult a pofa cunami... pedig senki sem kérte. :D Ha már így alakult, akkor gyorsan fel is használtam a fotókat.

Hello! It's not a secret that I don't make boyish layouts. Probably this is one of my first. It was high time to dive in this project as it was a shame not to have any layouts about my nephew. I mainly use his sister's photos... you know pink and flowers... :D
So in the photo you can see my nephew. This is kind of grimace faces of him is totally normal. You don't have to request or anything, they are just happening. :D I love him so much. He is such a personality! 



Háttérnek Kim Watson által tervezett mintás papírt használtam, amit középen kettévágtam és az egyik felét megfordítottam. Nagyon sok kivágatot használtam Shimelle – Star Shine kollekcióból, ami az áprilisi Main Kitben található és az átlátszó matrica ívből, ami az áprilisi Embellishment Kitből való. A cím a Pinkfresh Studio – Life Noted áttetsző felírat csomagjából van. A Project Life Kitből szintén Shimelle címke matricákat és iratkapcsot használtam. A végén még néhány helyen feketével pacáztam. 

For the background I used this fun patterned paper designed by Kim Watson. I used a lots of Shimelle acetate embellishments from the April Main Kit. I also love the Pinkfresh Studio – Life Noted Acetate Words, this is what I used as my title (awesome). I added some Shimelle – Star Shine – Phrase & Alphabet Stickers and one cute paper clip from the April Project Life Kit. In the end I've just spattered with black paint. 



Köszönöm, hogy benéztél! 
Thanks for stopping by!
Flóra


0 megjegyzés :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...